Jouw gezondheid vinden we belangrijk. Daarom leveren we de beste producten en advies voor een eerlijke prijs.

Klantenservice 

 

Versie 0.1
Deze pagina is voor het laatst aangepast op 01-02-2021.

 

Verzenden

U kunt bij ons op ieder moment van de dag bestellen. Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Orders versturen wij dagelijks. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. Zodra de bestelling is verzonden krijgt u bericht van ons. We sturen u een Track & Trace nummer zodat u het pakket kan volgen.

 

Verzendkosten

De vermelde productprijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

  • Gratis ophalen - bij ophaal locatie in Dinxperlo;
  • € 7,25 voor versturen van bestellingen onder de € 75,-;
  • Gratis levering voor bestellingen vanaf € 75,-.
  • Afhankelijk van de grote van het pakket verloopt bezorging via de postbode of pakket bezorgdienst.

 

retourneren

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat u de verkeerde keuze heeft gemaakt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling gesloten is.

 

Bij verbreking van de verzegeling is uw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Mocht u gebruik maken van uw herroepingsrecht, dan heeft u na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

 

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan Verantwoord Supplementen Gebruik geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@verantwoordsupplementengebruik.nl.  Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Mocht het verzegelde product en/of de verpakking beschadigd zijn, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

 

Verantwoord Supplementen Gebruik is niet aansprakelijk voor retourzendingen die niet aankomen.

 

Product ruilen

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@verantwoordsupplementengebruik.nl en uw bestelling volgens de in onze algemene voorwaarden vastgelegde termijnen retourneren.  Wel draagt u zelf de aansprakelijkheid en kosten voor terugzending van het product.

 

Zorg ervoor dat u de bestelde producten verzegelt en in goede en ongebruikte staat en in de originele verpakking retourneert. U kunt de producten retourneren door het als pakket aan te leveren bij een PostNL of DHL service punt in uw buurt.

 

Wij streven ernaar om een retourzending binnen 3-5 werkdagen na ontvangst te verwerken. Na de verwerking ontvangt u een bericht. Verantwoord Supplementen Gebruik streeft ernaar om een eventuele terugbetaling binnen 14 werkdagen na verwerking te voldoen. In ieder geval binnen de wettelijke termijn van 30 dagen. Verzendkosten en aansprakelijkheid voor retourzendingen per pakketdienst zijn voor de rekening van de consument. Indien het artikel in goede staat is ontvangen, versturen wij de nieuwe bestelling naar u op.

 

Verkeerd bezorgadres doorgegeven

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

 

Contact

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:

 

Verantwoord Supplementen Gebruik

Den Aam 21

7044 AB Lengel

info@verantwoordsupplementengebruik.nl. 

www.verantwoordsupplementengebruik.nl

0031 (0)6  830 876 08

KVK: 66328047

BTW: NL001864350B80

 

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@verantwoordsupplementengebruik.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om u aan te melden voor bemiddeling door een onafhankelijke klachtenfunctionaris bij: klachten@nibig.nl. Verantwoord Supplementen Gebruik is aangesloten onder NIBIG registratienummer: 529451.

 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Betaalmethodes

U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:

  • IDEAL
  • PayPal
  • SEPA
  • Vooraf overmaken
  • Pinbetaling bij afhaal locatie in Dinxperlo
  • Afgepaste contante betaling bij afhaal locatie in Dinxperlo